torsdag 16. mai 2013

Honey

Hei alle sammen! 
Jeg vil starte denne posten med å takke dere for så hyggelige kommentarer 
og lykkeønskninger i det siste - jeg setter så stor pris på det, tusen takk !
***
Good morning!
Todays post I'll start with saying a big thank you ! for the nice comments 
and support you all give - I really appreciate !

I dagens post har jeg gaveposen jeg lagde til CME
***
I'll show you the paperbag I made for CME

Fargene på motivet er inspirert fra Fleur - selv om hun bruker DI.
DI har så nydelig Shabby Chick farger, og med en blanding av 
E71. . . og R01. . . klarte jeg å komme ganske nær den rosafargen 
jeg ønsket meg :)
***
 Fleur inspired me to find the colours here, though she is using DI.  
Love the Shabby Chic look. With a mix of B71. . . and R01. . . 
I managed to get pretty close to the pink.

Motivet heter Honey, og er fargelagt på Perfect Coloring Paper
 ***
The image is called Honey, and she is colored on 
PerfectColoringPaper
Copics:
Hud/kin: E000,E11,E21,E00,E93
Hår/hair: E44,E43,E42,E41,E47
Lilla/purple: V17,V15,V12
Rosa/pink: E71,E70,R02,R01,R00
Sko/shoes: E84,E81
Skygger/shadows: W1,W00,blender0
Bakke/ground: E44,E43,E41

Takk for at du titter innom - 
god 17.mai alle sammen !
***
Thanks for your visit - have a nice week !


23 kommentarer:

Trine sa...

Nydelig Kjersti. Jeg liker det motivet der så veldig godt, flotte farger også:)
Ha en fin dag i morgen! For meg blir det ikke noe stor 17.mai feiring da jeg jobber:)
Klem fra Trine

Unni A sa...

Nyydelig gavepose! Jeg slutter aldri å la meg imponere av fargelegginga di, helt fantastisk!
Ønsker deg en fin 17.mai og en god pinsehelg!
klem Unni

Sande sa...

FAbulous Kjersti! Love the colors and papers and embellishments! Your coloring is amazing as always!

Hugs, Sande xx

Scrappe-Heksen sa...

Hej Kjersti - smukke farver og et sødt motiv - den lille bamse er så smukt malet - sel skyggerne ved hængeøret har du med - fantastisk. Håber I får skønt solskin på jeres 17. maj - dejligt at det er en fredag, ikk? Knus

heidy sa...

Such a beautiful bag Kjersti!!
XXX heidy

arjette sa...

It's gorgeous Kjersti, beautiful!!!

gr. arjette.

Gro sa...

Nydelig gavepose og igjen: Du er fargeleggingens mester. Ingen tvil!
Håper du får en flott 17. mai.
Klem fra Gro

monicas papirhobby sa...

Nydelig gavepose med nydelige farger. Må si meg helt enig med Unni, slutter aldri å bli imponert av fargeleggingen din.
Ha en fin dag.
Klem Monica

Hilde sa...

Flott pose og vakker fargelegging!!!
Stor inspirasjon å hente her gitt!!

God 17 mai til deg og dine!

Christina C. sa...

OMG.....this is SPECTACULAR!!!! Outstanding coloring of this gorgeous image and the details are truly exquisite. Love this magnificent gift bag!!!!!!!!!

Bente Årstad sa...

Så utrolig vakker gavepose, nydelig stempel og flotte farger du har brukt:)
Ønsker deg en fin 17.mai,
klem bente:)

Maritha sa...

Ojojoj....såååå gulligt! !! Vilka fina färger och allt är bara perfekt! :) ♥

Ha en härlig 17 e maj imorgon
Kraaaaaam

Anne sa...

Å, så vakker gavepose! Nydelige farger og fantastisk flott fargelegging :-)

Ta til deg all skryt, det er veldig fortjent!!

Kos deg med 17. mai og pinsehelg!

Klem :-)

Alina sa...

it's such a beauty, Kjersti!

Cinzia C. sa...

Very very beautiful card Kjersti!! The colour combo and the colouring are fantastic... as always you made a great work!!

Huge hugs
Cinzia x

Words and Pictures sa...

So enchantingly pretty... great job matching the colours to those wonderful papers!
Alison x

Tuppenshobbyblogg sa...

Denne posen er helt nydelig.
Så duse fine farger og motivet er så fint.

Klem,Kjersti

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super lækker gave pose med så smukt et farvelagt lille pige.

God pinse til dig, klemm

Ivonne sa...

Love your gift bag! The colors and coloring are stunning! I loooove it! Hugs, ivonne

Sandy sa...

What a wonderful bag with such a cute image. Your coloring is out of this world!!
sandy

Pinklady 68 sa...

En suuper nyyydelig gavepose Kjersti!
Og motivet vakkert fargelagt som alltid:-)...du er en sann mester!

Ønsker deg en fin pinsehelg!
Klem Laila.

Rita sa...

nydelig kort og nydelig pyntet :) flott med den metall pynten :) Klem Rita

Nicole sa...

Soooooo beautiful!! Hugs, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...