fredag 3. mai 2013

DT Ett Trykk

Da er tida for å fortelle en for meg fantastisk flott nyhet . . .
jeg har blitt en del av det utrolig kreative designteamet hos Ett Trykk
. . . og jeg er så stolt over å ha blitt spurt - tusen takk !
***
I have huge news for you today . . .
I am now a part of the designteam at Ett Trykk - a norwegian scrapping magazine
. . . sooo proud to be asked - thank you !
 I sakens anledning har jeg laget en tag med et SC motiv - 
hva ellers :D

Hun er fargelagt med Copics og stanset ut - og krympet - 
med en spellbinderdie
***
She is colored with Copics and I have used a spellbinder 
die to crop the image

 Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, jeg prøver 
å holde tritt med besøk jeg også :o)
Ha ei flott helg !
***
Thank you so much for all your sweet comments - 
I'm working hard to pay you revisits lol :o)
Have a nice weekend !


46 kommentarer:

Fleur sa...

Oh WOW this is so beautiful
HUGZ Fleur xXx

Words and Pictures sa...

A really lovely tag, Kjersti. Hope you have a lovely weekend!
Alison x

Jorunn sa...

Gratulerer med ny DT-jobb! Så flott tag du har laget. Stilig motiv og herlige farger :)
Klem, Jorunn

Lillians Blogg sa...

Varm gratulasjonsklem til deg Kjersti. KLEM

Gunn (Merete) sa...

Hei
Så koselig nyhet for deg og de er veldig heldig som har fått deg med på teamet sitt.
Denne tagen her var råstilig og jeg virkelig digger fargene du har brukt.
Alltid moro å kikke innom deg.
Klem fra meg :-)

Maritha sa...

Grattis grattis till dej! ....och grattis grattis till dom! ;) ♥

Kraaam

Maritha sa...

Nämeeen min svenska hönshjärna....jag skulle ju såklart säga att tagen är bara heeeelt underbart fin! :) :)

Kram

Tracy sa...

YAY! Congratulations Kjersti! Your tag is incredible. Your coloring is always stunning. In fact I referred to your version of the Thank You SC image to make my latest card. It helps to look at a colored image that's been done right. :-) Thanks for the help. Have a fabulous weekend!

Bente Årstad sa...

GRATULERE Kjersti:) Da har de fått med den rette dama for du er så fantastisk flink og denne taggen var bare så nydelig, Lykke til og ha en fine helg, klem bente:)

Candy sa...

Big CONGRATULATIONS for your wonderful new position at the Magazine!!!
You deserve it - that's for sure :o)
Another wonderful piece of art today - love the colour really different!
Big Hugs, Candy

Magda sa...

What a unique and beautiful tag!!
Love the colors and great coloring!!
Gorgeous!
Wish you a wonderful weekend.
Kind regards
Magda

Junhild sa...

Så utrolig flott tag du har laget, nydelig notiv:) Gratulerer så mye md plass som DT hos Ett Trykk, mn mest av alt gratulerer Ett Trykk md å ha fått ei så flink sceappedame md på laget;)

Ha ei flott helg:)

Junhild

Trine sa...

Gratulerer så masse Kjersti:) DT for Ett Trykk...ja de er heldige som har fått deg med på laget:)
God helg til deg!
Masse klemmer:)

Elin sa...

Nydelig tag! Gratulerer så mye med DT-plassen. Vel fortjent, det er helt sikkert! Ha en flott helg :)

Wenche sa...

Så nydelig tag, og for en herlig tekst.

gratulerer som inspirator i Ett Trykk. Gleder meg til å følge med.

Kan det stemme at jeg hilste på deg på treff forrige helg på Eina? Syntes det var noe kjent med fjeset;-) Jeg hadde laget et minialbum til guttene mine og du kom bort og hilste (tror det var deg iallefall).

Og kan det stemme at jeg har beundret noen av kreasjonene dine på Unik også. NYDELIGHE ting du lager, blir målløs.

RitaK sa...

Nyyydelig tag! Gratulerer så mye, gleder meg til å se hva du lager :-)

Guri sa...

Lekker tag i herlige farger. Likte godt den teksten du har brukt også.
Så heldig Ett trykk er som har fått deg med i teamet sitt :)

Scrappe-Heksen sa...

Kæmpe tillykke - de er heldige at ha' dig .-). Skøn tag at fejre det med. Knus Caia

Nicole sa...

Wow Kjersti, such a wonderful tag!! Very elegant. Wishing you a lovely weekend. Hugs, Nicole

Lin Monika sa...

Gratulerer så mye som medlem av designteamet til Ett Trykk. Vell fortjent:)
Nydelig tag du har laget her! Så herlige duse farger og som alltid....flott fargelagt:)
Vurderer å bli med på treffet til unik den 30., så kanskje vi sees da. Ha en riktig god og kreativ helg i dette fantasktiske scrappeværet. Klem, Lin Monika

Scrappellen sa...

måtte jo innon her også da, og gratulerer deg med DT jobben♥!!:)
Gleder meg til å se alt det flotte og inspirerende du lager der!!;)
Tag'en var super..og fargeleggingen..rett og slett fantastisk!:)
Ønsker deg en flott dag og helg!
Klem fra Ellen

Gitte sa...

Stort tillykke med dit nye DT-job. Smukt Tag.

Jeanette sa...

Hei kjære Kjersti! Gratulerer så mye med DT-plass i favorittbladet mitt! Det fortjener du, og de er heldige som har fått deg med på laget. Håper det blir et bra samarbeide. Gleder meg til å se bidragene dine fra høsten av, jeg abonnerer selvsagt på Ett Trykk! Ha en fin helg! Klem Jeanette :)

Marianne H sa...

Nydelig tag, du er helt SUPER med tusjene dien.
GRATULERER!!!! Forstår veldig godt at Ett Trykk vil ha deg på laget sitt, lykke til med det.
Takk for sist du og, jeg skal se om jeg får til albumet nå i helga. Klem

Anne-Eddie sa...

Fantastisk!! Gratulerer så mye!! Er det noe rart da!! Dyktig som du er !! VEL fortjent! Klem fra Anne-Eddie. ;) Tagen var også fin selvfølgelig!! ;)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig denne tagen er. Så fine farger,riktig sånn god å se på :)
Gratulerer så mye med DT plassen i Ett Trykk !!

Klem,Kjersti

Unni A sa...

Gratulerer som DT i Ett Trykk! De er kjempeheldige som har fått deg på laget! Jeg gleder meg til å se bidragene dine!
klem Unni

Rita sa...

Gratulerer så mye med DT plass :) vel fortjent, du er så utrolig dyktig! Dette var en kjempe fin tag :) motivet er som vanlig utrolig fint fargelagt :) ha en fin lørdags kveld :) Klem Rita

Veronique sa...

Gratulerer så masse som DT i Ett Trykk :)

Anne sa...

Gratulerer sååå mye! Det var en super nyhet, og nå har de virkelig fått en superfargelegger på teamet :-) Jeg gleder meg veldig til å se dine mesterverk på trykk!

Ha en strålende fin lørdagskveld!

Klem :-)

Anne sa...

Jeg glemte jo å kommentere tag'en :-o Kjempemorsomt med det runde motivet mot den kantete tag'en, og som alltid elegant fargevalg og pynt. Og fargeleggingen er i en egen klasse!!

Klem igjen ;-)

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med DT-jobben! De er heldige som får deg med på laget helt klart...du lager sååå mye fint!
Og tagen her bare råååå lekker!!!
En mester til å fargelegge!! Likte veldig godt fargene her også:-)

God helg til deg!
Klem Laila.

My Hyde Away sa...

Gratulerer og vel fortjent! Nydelig kort du har laget. Digger det motivet. Herlig tekst du har funnet til også :) Klem

Askepott sa...

Gratulerer - vel fortjent! Med dine fantastiske kreasjoner, så skjønner jeg godt at du er blitt spurt. :-) Ha en flott søndag.

monicas papirhobby sa...

Nydelig tag. Så fine farger og nydelig fargelakt. Er så imponert over fargeleggingen din. Grtulerer som designer for ett trykk.
Klem Monica

May Grethe sa...

Stort GRATULERER som DT til Et Trykk, da blir det sikkert ennå flere som får glede av å se dine fantastiske kreasjoner :)

Nydelig Tag du har laget her

Klem

Pop's Cards sa...

Hi sweetie, this is just beautifully gorgeous hugs Pops x x x

nedergaard ( Lissy ) sa...

Fantastisk smukt og lækkert tag
Og et stort tilykke med dit nye Dt job... kan da godt forstå at de gerne vil have sådan en super dygtig pige som dig med i deres team

God nat, klemm

Alina sa...

as always, so beautiful, Kjersti! and great news, congratulations!!!! enjoy it!

Gro sa...

Grattis! Der har Ett Trykk gjort et skup! Du er jo fantastisk dyktig! Gleder meg til å se hva du lager for bladet. Enda større grunn til å glede seg til bladet.
Tagen her er råstilig! Liker godt fargevalg og detaljer!
Ønsker deg en flott uke!

Klem fra Gro

Heidi sa...

Gratulerer så masse med DT plassen i Ett Trykk. Du kommer til å gjøre en flott jobb der.
Nydelig denne tagen forresten.

Klem Heidi:)

Torill sa...

Aldeles nydelig tag, lekkert fargelagt motiv!
Gratulerer som DT hos Ett trykk! Virkelig fortjent!
Takk for hyggelige kommentarer i bloggen min.
Her går det i konfirmasjonsforberedelser om dagen, nå er det laging av bordkort.

Klem Torill :)

Ann Marie Governale sa...

Soo so pretty. Love the soft greens and the design of the tag.. just lovely. xxx Ann Marie

Stine sa...

Gratulerer så mye!! De er heldige som har deg som DT, du lager så masse flott!

Herlig tag du har laget også :-)

Ha en strålende uke!

Klem Stine

Papirdilla sa...

Nydelig tag, Kjersti!
Og GRATULERER som DT i Ett Trykk. De får med seg ei fantastisk dyktig dame på teamet. Lykke til!
Klem

Knerten sa...

Kjære du, gratulerer så veldig masse med DT plass hos Ett Trykk ! Nå vet jeg at jeg har mye å glede meg til fremover, for du er en stor inspirasjon med alt det flotte du lager, også den fargeleggingen da... Nyydelig :-)
Veldig flott tag du har laget her, de SC motivene er så utrolig vakre, og enda bedre med dine farger på.
Klem
Turid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...