torsdag 9. mai 2013

Airbrush

Jeg har lekt med meg airbrushsystemet til Copics - kost meg skikkelig :)
Resultatet ble disse tagsene - fine til både konfirmanter og ungdom ellers ...
og ikke minst - det er superraskt å lage!
 
 Jeg har brukt C75, C7 og C9 på den ene kanten og BV25 og 29 på andre.
Her kom gamle sjabloner til nytte, fotballene har bare vært brukt til 
kakepynt tidligere. Nettingen er også en sjablon - av nyere dato. 
Tekststemplene er fra Kort&Godt og fra Stempelglede, brillene tror 
jeg er et gammelt Papirgleder stempel. Korken kjøpte jeg hos
Scrapmagasinet, og teksten er dekt med epoxy

Så en i rosa, med engelsk teks fra NorthStarStamps
 Her har jeg brukt RV93,RV95 og RV99 -
og blomstersjablon med RV99 i kanten til slutt

Og til slutt en som kan brukes til en konfirmant
 Her har jeg brukt E84,E87 og E89 på tagen, 
B100 - og litt perfect pearls - på klokka
Teksten er fra Stempelglede og jeg har lagt på
klokkesjablon og airbrushet med E87 til slutt.

Håper jeg klarte å inspirere litt, det er veldig moro å leke 
med airbrush på tags - og det er raskt å lage :o)

20 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

oi... disse var flotte, takker for inspirasjon til enda flere tags...
God helg, Merete

Guri sa...

Flotte tags. Alltid inspirerande å kikke i bloggen din :)

RitaK sa...

Så kjempefine! Ha noen koslige fridager ;-)

Jenny sa...

Wow! They are all gorgeous! x

Pinklady 68 sa...

Å, disse ble bare suuuperfine alle som en!! Lekre rett og slett:-)

Ha en fin dag og god helg!
Klem Laila.

Anne-Eddie sa...

Kjempeflotte alle tre!! Airbrush har jeg ikke skaffet meg ennå, men det blir jo flott effekt ser jeg! Ha en flott dag! Klem fra Anne-Eddie ;)

Christina C. sa...

Absolutely gorgeous....love the air brushed technique!

Jorunn sa...

Oj, så stilig! Det ga en kjempefin effekt med airbrush. Inspirerende at du har lagd både tøffe og søte tags :)
Klem, Jorunn

Knerten sa...

Magisk !
Fantastisk flotte tags fra deg, Kjersti.
Airbrush står på ønskelisten min også, men når... ?
Kos å se hos deg, hvertfall. Ha en fin dag i regnet !
Klem
Turid

heidy sa...

These are fabolous Kjersti!!
XXX Heidy

Alyce Kit and Clowder sa...

these are all gorgeous!!! i especially love the pink one hehe!! i think i need an airbrusher now!! :D

Jeanette sa...

Ordentlig lekre tags, Kjersti. Hvilket system er det du bruker? Den store saken som de har brukt på kurs hos Copic, eller den mindre "gassflasken"? Det er jo en vesentlig forskjell i pris på disse to. Jeg har litt lyst på den "skikkelige store airbrush"-saken, men tror jeg må vente til jeg får feriepenger i så fall ;).

Dette ble veldig fint, og ser for meg at det kan bli kult med sterke knallfarger.

Ha en fin Kr.Himmelfarts-dag. Klem Jeanette :)

Scrappe-Heksen sa...

Hej Kjersti - super søde tags - det er dejligt at det er hurtige kort - det har man jo brug for indimellem. nus og go weekend - laaaaang weekend :-).

Trine sa...

Lekkert:)
Du har klart å inspirere meg:)
Ha en fin kveld Kjersti:)
Klemmer.

Heidi sa...

Dette var kjempeinspirasjon, får ta å hive meg rundt og prøve litt.
Det er bare tiden jeg har for lite av.
Nydelige tag var det og flott pyntet alle som en.

Klem Heidi:)

Papirdilla sa...

Så lekre tager, Kjersti!

Ha gode vårdager:)
Klem

MonaV sa...

Så flotte tags du har laget, med koselig tekst på :):)
Tusen takk for inspirasjon!

Ønsker deg en fiiin uke!!

Meretekj sa...

Kjempeflotte tager du har laget.
Klem, Merete

Words and Pictures sa...

What a cool technique... and three such different tags - fabulous work!
Alison x

Unknown sa...

Wow! Disse var utrolig fine. Enda en ting å lære seg skjønner jeg ;) Du er kjempeflink!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...