onsdag 1. juni 2016

Sommer og sol ♥

Det er 1.juni og klart for ny utfordring hos Kreativ Scrapping

Kreativ Scrapping #6 & 7 - Sommer og sol ♥

På dette kortet har jeg brukt hvit Bazzill som kortbase og motivet har jeg funnet på nett. Mønsterarkene er hentet fra Maja Design sin serie Vintage Summer Basics og fra Studiolight , og det nydelige hjertet er stanset ut i Bazzill med en Sizzix Thinlits die. Tekstene er fra Norsk Stempelblad AS og fra Kort&Godt. Under bildet og pynten er det osteklut, og jeg har pyntet med blomster og blonder. All pynt er festet med Liquitex Medium Gel.

Et nærmere bilde av pynten, limt på med Liquitex Medium Gel.
Hjertet fra Sizzix har jeg brukt mye, det er enkelt å putte innimellom
annen pynt og det fyller opp på en fin måte.

Ta en titt på inspirasjonen fra designteamet hos Kreativ Scrapping -
HER finner du utfordringen.
Denne gangen varer tfordringen helt til 26.juli, så du har mange
muligheter til å lage et bidrag.

Ha en fin sommeruke ♥

5 kommentarer:

Veronique sa...

Jeg får skikkelig sommerfølelse av kortet ditt :) Kjempe lekkert!

Bente Årstad sa...

Lekkert og sommerlig kort:)

Anne-Eddie sa...

Nydelig sommerkort! Motiv og papirer..pynt, alt vakkert! Klem ;)

Unni A sa...

Så lekkert! Nydelig pyntet!
klem Unni

Kirsten sa...

Helt nydelig sommerkort i vakre farger og vakkert pyntet som alltid!
God helg Kjersti.

Klem Kirsten <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...