tirsdag 11. august 2015

DT Kreativ Scrapping

Jeg har vært litt fraværende i det siste, men nå har omsider lysten på å 
lage kort kommet tilbake - og med det har jeg vært så heldig å bli 
med i Designteamet hos Kreativ Scrapping - jippi !

Mitt første prosjekt ble en tag laget med utgangspunkt i det nydelige  
hjertet fra Sizzix.  Selve tagen har jeg stanset ut i Maja Design 
 
Jeg har brukt masse blonder og tyll på tagen, og selve hjertet er pyntet 
med små halvperler. Tekstene er fra Papirdesign og den nederste 
kanten er stanset ut med en Martha Stewart punch.
 
Håper du likte tagen - takk for at du tittet innom :)
Klem fra Kjersti

10 kommentarer:

RitaK sa...

Wow! Denne tagen var bare rålekker Kjersti. Gratulerer med ny DT-plass. Håper du har hatt en fin sommer, og har fått ladet batteriene litt. Vi ses vel på Totentreff til høsten kanskje?

nedergaard ( Lissy ) sa...

Åh, så smukt og elegant den er.
Dejligt du har fået lysten tilbage, men man træger også til pause engang imellem

Ha en god dag, klemm

PS Tillykke med dit nye DT job

Gitte sa...

Nydelig Tag.

Anne sa...

Det er ingen som lager så flotte tags som deg, og denne var aldeles nyyyydelig!

Det blir lenge mellom hver gang jeg får laget noe for tiden, men det hjelper nok når barna blir litt større :-) Jeg tror det er lurt å ta en pause når man trenger det så man ikke går lei, men veldig fint at du har fått tilbake inspirasjonen :-)

Gratulerer så mye med ny DT-plass! Og de er virkelig heldige som har fått deg på laget, du har masse å tilføre et hvert team, både innenlands og utenlands!

Håper du har fine sensommerdager!

Klem :-)

Jytte sa...

Så fint og lækkert!

Gratulerer med dit nye DT-job.

Klem Jytte :)

Words and Pictures sa...

Congratulations on your new team, Kjersti - and what a gorgeous tag you've created to celebrate! Beautiful, lighter than air colours and frothy embellishing with the lace and cheesecloth - love the layers too. I've just ordered those scribbly thinlits, and seeing this I'm very happy I did.
Alison xx

Kirsten sa...

Åååå... stønn…..! Du slutter aldri å imponere - helt nydelig!
Hipp hurra og varmt gratulere med ny DT-jobb :-) Heldige er de som får deg på laget, og heldige er vi som får masse inspirasjon fra flinkaste deg!

Vi sees om ikke lenge <3
God helg!
Klem Kirsten :-)

Kreativelena sa...

Gratulerer så mye som DT, gøy med nye utfordringer :-)
Og taggen er jo bare helt fantastisk nydelig. Har bestilt den diesen du har brukt her, og kjenner at nå gleder jeg meg iallefall til den kommer ;-)

Kristine Henanger sa...

Så utrolig lekker denne tagen er ♥

Unni A sa...

Heldige Kreativ Scrapping som har fått deg med på laget! For en lekker tag! Helt nydelig!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...