onsdag 29. juli 2015

Gave og kort i samme stil

Her er et kort jeg lagde i forbindelse med ei venninnes bursdag i 
sommer - tilpasset gavepapiret selvfølgelig :)

 Det nydelige bildet har jeg funnet på Pinterest HER
Med et så flott motiv var det ikke nødvendig med mye pynt.

 Oppå pakka har jeg limt fast to biter fransk nougat som jeg kjøper hos Palma. Du finner 
dem i mange andre butikker også, og jeg har alltid en pose liggende - synes de er 
dekorative som pakkepynt.

Ha en fin dag videre!
Klem fra Kjersti :)


7 kommentarer:

Anne sa...

Aldeles bedårende vakkert! Og en lekker og morsom detalj med fransk nougat på pakken :-)

Håper du har fine sommerdager og hadde det fint i Halden. Vi bodde der før, men flyttet til Sarpsborg for snart 4 år siden.

Klem fra Anne

Anne-Eddie sa...

Kjempelekkert kort! Enig i at motivet er nok her! Klem ;)

Words and Pictures sa...

I love vintage glass bottles - so this card definitely made me happy. Beautiful, Kjersti! So sorry I haven't been around - it's been a very busy work time lately.
Alison xx

Kirsten sa...

Lekkert Kjersti :-)
Ha en fin helg og nyt sol og varmen som plutselig dukket fram igjen :-) :-)

Klem <3

Bente Årstad sa...

Nydelig kort og jammen hadde du laget mye lekkert mens jeg har hatt ferie:)
Klem Bente:)

Unni A sa...

Wow så lekkert! Tror ikke jeg ville ha åpnet den gaven, det var jo en dekorasjon i seg selv dette :)
klem Unni

Meretekj sa...

Aldeles nydelig!
Klem, Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...