mandag 21. mars 2016

Påskeegg

Det påske og tid for påskeegg.
I dag skal jeg vise en enkel og rask måte å pynte et påskeegg
♥♥♥ 


Du trenger:
1 egg i papp
restepapir

Start med å male egget hvitt og la det tørke. Hell på et par dråper medium og pensle det utover egget.

Legg på ferdig revet papir og hell på et par dråper medium oppå papiret igjen

Til slutt pensler du over papiret til det har festet seg. 
Gjenta prosessen til egget er dekt med papir.
 Når limet har tørket kan du male med litt hvitt her 
og der om du ønsker det.
 
Da er det bare igjen å pynte egget med litt bånd, fjær og perler 
- eller hva du ønsker. Jeg fester alltid pynt og bånd med 
Liquitex Acrylic Gel Medium

Lykke til og god påske♥

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så smukt.... og tak for den fine vejledning

God påske til dig, kram

Kreativelena sa...

Det her er det vakreste egget jeg har sett i år. Og det hadde passet rett inn hjemme hos meg. Så denne bokmerker jeg til neste år, det er iallefall helt sikkert :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...