torsdag 5. mars 2015

Ett Trykk 10 år

Ett Trykk har 10-årsjubileum, og i den anledning har jeg kikket litt i gamle blader for ideer.

Tre år tilbake i tid hadde Camilla en trinn for trinn på hvordan man lager ei Meanderbok. 
Den hadde jeg lyst til å lage på nytt, denne gangen som ei lita bakebok -
med oppskrifter på god bakst:)
Boka skal være en gave til ei god venninne - og den inneholder mange 
av de oppskriftene jeg bruker mest
Papirene jeg har brukt er fra Pion-seriene "My Beloved Son" og "A Day in May"


Oppskriftene har jeg skrevet i Word med tekstboks for å få rett størrelse.
For oppskrifter som trenger mer plass, f.eks. med glasur eller fyll,
har jeg brukt for- og baksiden


Da utfordrer jeg dere til å lage ei Meanderbok ... 
vær kreativ og fyll den med innhold som passer deg.
Bidraget kan du linke opp HER hos Ett Trykk

Jeg håper du har lyst å være med, og gleder 
meg til å se hva du lager!
Klem fra Kjersti:)



10 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempefin bok! Skulle ønske meg en bedre tutorial, det er ikke alle som har dette bladet ! :)

Pinklady 68 sa...

Ble bare utrolig flott, Kjersti!! Lekker og personlig gave til ei heldig venninne:-)
Ha en fin torsdag!

Klem Laila.

Dortesjs sa...

super fint Kjersti

Bente Årstad sa...

Nydelig gave til en venninne,
klem bente:)

Unknown sa...

What a beautiful project! :)
Have a great day...

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så smukt og nostalgisk ,,,, er sikker på din veninde bliver så glad for den og dine gode opskrifter 😃

God weekend
Klem, Lissy

Kirsten sa...

Så fin denne boka var, og for en fin gave :-) Hva du ikke kan flinkaste deg Kjersti <3

Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Kirsten :-)

Unni A sa...

Nydelig bok, lekre farger og papirer! For en flott gave til en heldig venninne!
klem Unni

Scrappelise sa...

Dette er en utrolig vakker og flott gave! ha en fin dag Kjersti!

Scrappe-Heksen sa...

... den er så smuk - og er jo fantastisk til de kommende konfirmationer. Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...