torsdag 5. januar 2012

KennyK

Et nytt KennyK motiv fra meg - lenge siden nå ;) Disse er bare så fantastiske å fargelegge -
og midt i blinken til tenåringer.
Inspirasjon til kortet har jeg hentet hos Trine. Mønsterark er fra My Minds Eye og 3ndyPapir,
teksten fra NSS.

Jeg har brukt Spellbinder, QK og TimHoltz die, blonder, blomster, knapper og halvperler. 
Motivet er fargelagt med Copics

 
Deltar hos
KennyK #74 - Anything goes
Kort o Mania #54 - Punch it, dies it, cut it

Ønsker deg ei fin uke, og takk for at du titter innom :)

12 kommentarer:

Jill sa...

Superherlig kort Kjersti :)
Jeg digger også Kenny K, synes de blir så kule når de blir fargelagt, selvom det tar evigheter ofte med alle detaljene...
herlig bruk av både tekst, farger og flotte detaljer :)
Ha en super helg og kos deg masse!
Klemmer

Jorunn sa...

Åå for et stilig kort! Jeg er så glad i motivene til KennyK, for som du sier så er de morsomme å fargelegge. Flotte farger og pynt du har brukt. Virkelig lekkert fargelagt :)

arjette sa...

Hi Kjersti, what an awesome card!!!! I really love the way you colored your image, that looks awesome!!! Thanks for joining us at KennyK's challenge!!!

gr. Arjette.

Maritha sa...

SUPERDUPER coolt kort!! Jag älskar KennyK stämplarna och du har ju gjort ditt kort med en massa ursnygga dekos minsann! Härligt!
ha en härlig helg kära du!
Kram kram

nedergaard ( Lissy ) sa...

Et super lækkert kort og så smukt farvelagt... skønne detaljer
God weekend

Anne sa...

Så kult motiv, flott farget. Nydelig pynt, liker alle de små elementene som hjerter, blomster, charm og nål. :)

Klem, Anne.

Unknown sa...

What a fantastic card! Thanks for joining KKKG!

Hugs,
Renata

Anne sa...

Takk for kommentaren i bloggen min, kjempekoselig. :) Ja, det er de brune blomstene jeg lagde selv. Jeg fikk en pakke med noen små utstansede spiraler liksom, men spiralene var bølgete i stedet for med en rett linje, om du skjønner. Så jeg sprayet med glimmer mist for å mykje opp, og så begynte jeg ytterst og snurret innover, så det ble som en rose. :)

Marita sa...

Dette var et skikkelig flott kort♥. Jeg elsker Kenny K sine motiver for de er så stilige:) Flotte farger og jeg liker alle detaljene på kortet ditt♥.

Ønsker deg en fortsatt fin helg♥.

Klem Marita

Nelle sa...

Wow, så snyggt färglagt och bra kombinerat på färgerna!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

Linda S. L sa...

skikkelig stilig og med herlige knæsj farger!! :D flott kombinasjon! :D
Takk for at du deltar på vår utfordring hos Kort O Mania! :D
klem fra Linda S. L

Hanne sa...

For et nydelig kort i en helt herlig stil Kjersti! Fint fargelagt motiv også!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...