onsdag 21. september 2016

Shoreline Treasures

Hei alle sammen!
Det er midt i september og litt høst kanskje. Likevel har jeg lyst til å 
vise to kort som jeg har laget med min favorittserie 
i Pion Design - Shoreline Treasures

Om du har lyst på papirer i denne serien så er det lurt å kjøpe nå...
Kreativ Scrapping gir deg rabatt på Shoreline Treasures i nettbutikken fram til 31.oktober

Legg inn koden: pion10papir

Først ut er denne tagen med lomme, kjapp å lage, men likevel en fin gavelapp ♥

Den er laget i Kraft kartong som er svertet på alle sider

♥♥♥
Øverst på lommen har jeg brukt en die fra Sizzix for å få "revet kant", og nederst på tagen 
en punch fra Martha Stewart. Her kan du like gjerne bruke en die, f.eks. denne 
fra Magnolia.Alle kantene på mønsterarkene er revet og svertet, og de er stiftet 
fast for å få et litt rufsete uttrykk.

  Dette kortet er et shakerkort, fylt med sand og knuste skjell. Alle papirene er fra Sailing, og jeg har brukt skjell, osteklut og hamptråd til pynt. Øverst har jeg også laget en sløyfe med et hjerte, et kors og et anker - Tro, håp og kjærlighet. Krabben er en veeldig gammel Quick Kutz die.


Husk rabattkoden om du har lyst på ark i denne serien
pion10papir

Takk for at du tittet innom!
Klem fra Kjersti ♥

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

så lækre kreationer i smukke papirer... kortet er så sommerligt med skaller og sand

God weekend til dig, klem

Anne-Eddie sa...

Vakkert! Vakre papirer ! Klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...