søndag 1. mai 2016

Blomsterkort med Pion

Hos Kreativ Scrapping har vi denne måneden blomster som tema . . . 

Kreativ Scrapping #5 - Blomster

Jeg har kost meg skikkelig med litt "gamle" Pion ark i en nydelig blåfarge - 
fra serien Shoreline Treasures.

Jeg har laget et lommekort med plass til en tag. Papirene er fra Pion og serien Shoreline Treasures. Det er en av mine favoritter med sin duse blåtone og mange fine småkort fra MemoryNotes arkene. Jeg har også forelsket meg helt i den tynne hyssingen fra May Arts, denne gangen i blått. Alle kanter er revet med Paper Distresser fra Holtz og jeg har brukt Distress Ink Frayed Burlap rundt kantene. Den blå kortbasen er i Bazzill, og den har fått litt hvit gesso rundt kanten for å roe inntrykket noe. Jeg har brukt en blondeutstanser øverst i kanten, og diesen jeg har brukt øverst i kanten på tagen er fra Go Create, men du kan like gjerne bruke denne fra LifeStyle Crafts - eller lignende. Blomstene fra Storyteller er limt oppå osteklut, og den store hvite sløyfa er laget av Seam Binding. Teksten på kortet er fra Staz og stemplet med Memento Espresso Truffle, og all pynt er limt fast med Liquitex Gel Medium.


Du kan vinne gavekort fra Kreativ Scrapping om
du er den heldige som blir trekt ut - 
håper du har lyst til å bli med på utfordringen vår denne gangen.
Her finner du mer inspirasjon fra DT-teamet
Klem fra Kjersti ♥

4 kommentarer:

Dortesjs sa...

whiii so beautiful, love it

RitaK sa...

Takk for sist :-) Nydelig kort du har laget, lekre farger og enkel vakker pynt :-)

Sivic sa...

Så nydelig og romantisk lommekort du har laget , kjempefint!
Ha en fin dag,klem

Kirsten sa...

Du er så flink Kjersti!
Helt nydelig, med mange fine detaljer i de lekreste farger.
Ønsker deg en fin helg i sola….. "endelig" :-) :-)

Klem fra Kirsten <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...