fredag 1. april 2016

Distress Paint ♥

Ny utfordring hos Kreativ Scrapping i dag

Kreativ Scrapping #4  - Bruk minst 3 farger

Jer har lekt meg litt med Distress Paint i påsken ♥
og denne tagen er et av resultatene...

Jeg har stanset ut tagen med Sizzix Tag & Bookplates 
av Perfect Coloring Paper. For å farge tagen har jeg brukt Distress 
Paint i tre ulike farger - Seedless Preserve, Victorian Velvet og Black Soot.
 De små, svarte prikkene er laget med en stensil; Tim Holtz, Dot Fade
og jeg har brukt svart Distress Paint oppå. Hele tagen er så dekt med
Liquitex Acrylic Medium & Varnish for å få en glanset overflate. 
Sommerfuglen og den snirklete teksten er fra Stempelglede, 
de andre tekstene fra Norsk tempelblad AS. De er stemplet på
Til slutt har jeg hatt på et lag med Liquitex Acrylic Medium&Varnish her også.
 Annen pynt er Frantage hvitt embossingpulver som er strødd over her og der,


Håper du fikk lyst til å bli med på 
utfordringen vår denne gangen,  
HER finner du mer inspirasjon fra DT ♥

7 kommentarer:

Veronique sa...

Stilig tag :)

Liker de fargene du har brukt på tagen.

Ønsker deg en fin helg!

Veronique

Guri sa...

Likte fargebruken din på denne tag´en.

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig tag!!!

Anne sa...

Helt utrolig flott!

Klem :-)

Marianne H sa...

denne likte jeg godt :) flotte farger og morsomt pyntet :)

Kirsten sa...

Helt nydelig Kjersti!

Klem på vei til deg <3

Words and Pictures sa...

What a fabulous mixed media tag - love the grungy look, and the buttons and other embellishments are wonderful.
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...