mandag 1. februar 2016

Glede ♥

Da har vi en ny utfordring til deg hos Kreativ Scrapping

Kreativ Scrapping #2 - Glede
***
Kreativ Scrapping #2 - Joy


   Jeg har også denne gangen lekt meg med Maja ark, 
nå fra serien Enjoying Outdoors.

Kortet er 5,6 x 5,6" og jeg har brukt ark fra 6x6 blokk til kortet. Selve bildet er 
skjært ut av et stort ark med motiver og rufset til i kantene. Denne serien har 
virkelig mange nydelige bilder å velge i, og nå er det jo fargenes tid også

 Tekstene fra de nyeste platene til Norsk Stempelblad passet perfekt 
til tema denne gangen - GLEDE. Den store teksten er inni kortet, 
den minste har jeg klippet opp og limt utenpå kortet.


Håper å se bidraget ditt hos Kreativ Scrapping denne gangen
***
Hope to see your contribution

Klem fra Kjersti
♥♥♥




6 kommentarer:

Kirsten sa...

Enda en nydelig kreasjon fra deg.
Liker stilen på disse vintage kortene dine Kjersti:-)

Ønsker deg en fin dag fra sørpete regnfulle Fr.stad!
Klem Kirsten <3


Anne-Eddie sa...

Kjempeflott kort ! Akkuret så "rufset" som jeg liker det ! Klem ;)

Words and Pictures sa...

Lovely collaging and embellishing to create a stunning card!
Alison xx

Marlies sa...

A gorgeous shabbychic card. I love the mute purple tones. hugs, Marlies

Unni A sa...

Wow så stilig! Rålekkert!
Unni :)

Connie sa...

Så nydelig og delikat og fine farger :)
Elsker stilen din.
Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...