torsdag 27. november 2014

Julepynt

Jeg lagde litt julepynt for Ett Trykk i oktoberbladet, og her kommer 
trinn-for-trinn forklaring på denne søte stjerna


Her er hva du trenger - stjernedies fra Spellbinders, Distress Ink, 
kantstempel (mitt er fra Stempelglede), lim og limputer, 
tynn sølvtråd, halvperler og bånd til oppheng.

Start med å stanse ut stjernene, 7 stk. Ha på kantsverte og 
stemple mens dien fremdeles sitter på slik at du 
får en lys kant rundt hele stjerna.

Sett dem sammen med limputer mellom alle lagene - foran og bak.

Surr den tynne sølvtråden rindt på kryss 
og tvers og fest den med tape i enden

Fest halvperler og bånd - og så har du ei stjerne til å pynte 
juletreet med. Du kan evt. lage stjerna flat bak og bruke 
den som pakkelapp. Du trenger da kun 4 stjerner.

Lykke til :)

5 kommentarer:

Rita sa...

Så lekker! Kanskje jeg prøver meg på en slik jeg også :) Klem Rita

Unknown sa...

This is very pretty... :)

Kirsten sa...

Så fin Kjersti :-) Klem til deg <3

nedergaard ( Lissy ) sa...

Woww for en smuk stjerne... tak for vejledningen

God weekend til dig, klemm

Torun sa...

Disse stjernene er så fine, jeg har forelsket meg helt i dem og laget mange som jeg skal gi som små oppmerksomheter til jul sammen med litt andre ting <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...