tirsdag 8. april 2014

Påske i sephia

Det er klart for inspirasjon fra team 2 i Copic Marker Norge

CMN #55 - Sephia/Svart - hvitt fargelegging

Jeg har laget en påskepose - fylt med no' godt :) 
Motivet jeg har brukt er fra Saturated Canary

Motivet er fargelagt med Copic Sketch Markers i disse fargene :
E44,E43,E42,E41,E40,R00

 Håper du har lyst til å bli med - 
enklere enn dette kan det ikke bli :)

Ta også turen over til CMN og la deg inspirere av alle 
de andre bidragene - både fra DT og deltakere !


13 kommentarer:

Åse-May sa...

Kjempelekker pose....:)

Junhild sa...

Nydelig Kjersti:) elsker disse brune vintage tonene du har brukt:)

Junhild

Bente Årstad sa...

Aldeles nydelig kort igjen fra deg, klem bente:)

Maritha sa...

Åhhhh så snyggt och stilfullt kort. Riktigt fint med sepia färgerna. :)

Ha en härlig vecka min vän :)
Kraaaaam

Scrappe-Heksen sa...

Sødt og smukt - påske er nu pludselig ikke så gul mere. Knus

Anne sa...

Suuuperlekkert! Fargeleggingen er jo helt magisk, og pynten og fargene står veldig fint til motivet. Tommel opp ;-)

Klem :-)

Dortesjs sa...

super fint og sødt påske billed

RitaK sa...

Ååå, for et søtt motiv med den lille haren. Påskekort trenger nok absolutt ikke være gule ser jeg :-) Takk for sist, hyggelig å snakke med deg igjen Kjersti. Plutselig ses vi igjen :-)

Janine sa...

Oh wow Kjersti, this is just so pretty. I love the elegant sepia tone effect and your colouring is wonderful as always.
Have a lovely day.
Hugs, Janine xx

Veronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Nicole sa...

Sepia is always soooooo beautiful and gives a romantic vintage touch! Your card is wonderful Kjersti!
Hugs, Nicole

Heather sa...

A beautiful card Kjersti, a fabulous design and I love the brown monochrome, an adorable image with gorgeously embellished!!

hugs
Heather xx

Torun sa...

Så tøft med sephia fargelagt kort! Jeg sliter litt med alt dette gule, så dette tror jeg at jeg skal prøve! Håper du får en fin påske.Skulle så gjerne vært på kurs, men det ble sofa og pledd istedet :( Håper vi sees lørdag etter påske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...