lørdag 28. april 2012

Konfirmasjonskort

Det er konfirmasjonstid, og KennyK har mange tøffe motiver - som er utrolig morsomme å fargelegge, særlig når man øver og øver og øver... :)
 
Her har jeg laget et helt enkelt kort med lite pynt. Papirer er fra TimHoltz, blomster fra WOC, Petaloo og egenprodusert snurreblomst med die fra MarianneDesign, kakeserviett og osteklut. 
Teksten er fra Ladybug.

 
Motivet er fargelagt med Copics
Ansikt E11,00,000,93,04
Hår E55,53,51,49
Genser BG18,07,02,01,SpecialBlack(SB)110
Bukse B99,97,95,93,91 SB110
Rød SB110,R59,27,22
Grå SB110,T7,5,3,1

 
Deltar i følgende utfordringer med dette;
CMN #15 - Konfirmasjon
KennyK #91 - Anything goes
Simon Says Stamp - Anything goes

Takk for alle de hyggelige kommentarene, nå skal jeg kose meg med litt blogg-titting resten av kvelden - og legge igjen noen hyggelige ord jeg også :)

22 kommentarer:

Fleur sa...

STUNNING, great image and fab colouring
HUGZ Fleur xXx

Meretekj sa...

Knallstilig konfirmasjonskort!
Lekker fargelegging også:)
Jeg ønsker deg også en strålende fin søndag.
Klem, Merete

Stine sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen, kjempegøy at du lar deg inspirere av scrappingen min! Men jeg blir i alle fall melktig imponert av kortene dine, de er så flotte - og de er til stor inspirasjon! Dette er intet unntak! Flott bruk av kakeservietten altså, det ble lekkert!

Klem Stine :-)

Connie sa...

Rå stilig :)
Og så lekkert fargelagt.
Du er så flink.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem Connie

nedergaard ( Lissy ) sa...

Total rå lækkert... så flot med de fine blomster og et nydeligt farvelagt motiv.
Ha en god søndag

Nina sa...

Takk for koselig kommentar.
Liker motivet og har brukt det på forskjellige kort. Passer til ei sprek dame.

Ha en fortsatt fin søndag!

Marianne H sa...

Guri man så flott, heldige konfirmant. Ser at du er flink til å øve med fargene ja. Jeg prøver av og til, men er ikke så tålmodig. Din jente er nydelig. Takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min. God søndag, helgeklem fa Toten.

Junhild sa...

Hei Kjersti!

Utrolig lekkert kort, motivet var bare herlig, du er veldig dyktig med fargeleggingen:)

Ha en kjempe fin søndag videre.

Klem Junhild

Jill sa...

Fantastisk kort Kjersti og fargeleggingen er jo bare helt nydelig. Kult med det svarte i skyggekanten. Flott, enkelt oppsett som virkelig får motivet til å komme i sentrum :)
Ha en herlig søndag og nyt vårsola som endelig er her!
Nå er det noen timer med raking som venter, før jobb i kveld og hver natt hele uken...
Masse klemmer

Trine sa...

Kjempe lekker fargelegging. Nydelig konfirmasjons kort:)

Her er alt i rute (tror jeg). Gleder meg til neste søndag da kan jeg puste ut og ser frem til mjøstreff:)

Takk for at du deltar hos CMN også denne gangen:)

Ha en fin søndag Kjersti:)

Klem, Trine:)

Marita sa...

Hei Kjersti:)
Et flott kort med nyyydelig fargelegging med flotte farger♥.
Tusen takk for hyggelig kommentarer hos meg. Setter veldig stor pris på det♥. Jeg er inne i en dårlig periode nå, og da klarer jeg ikke lage noe kort! Men det kommer seg vel etter hvert:)Uansett, jeg har nok energi til å besøke blogger så jeg får kose meg med det noen dager:)

Ønsker deg en riktig fin Søndag:)

Klem, Marita

hb871 sa...

kjempefint kort igjen, kjersti. din fargelegging er bare fantastisk.

Jeanette sa...

Enda et lekkert kort! Takk for hyggelig spor i bloggen min. Håper du får tid til å kose deg med litt fargelegging fremover, du og. Ha en fin søndag, du og! Klem Jeanette :)

Susie Little sa...

Fantastic card! Thank you for playing along with Kenny K's Krafty Girz Challenge. Its a shame you back linked to yesterday so you won't be eligible for the prizes.

arjette sa...

This is an awesome card too Kjersti, love it!!!

gr. arjette.

Laila sa...

superkult konfirmant kort, hun ser super ut - fantastisk fargeleging!
takk for at du er med hos KKKG.

klem, Laila

Synnøve Dyhring sa...

Så herligt komf-kort,som jeg syns var flott pynta.Nydeligt farga motiv.klem Synnøve

Gunn (Merete) sa...

Hei
Knalltøfft kort med herlig motiv og skikkelig lekkert fargelagt.
Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til.

Gunn

Jill sa...

Trodde jeg hadde kommentert dette nydelige kortet når jeg var inne og så det sist, men jeg hadde nok spist opp kommentaren!
Nydelig konfirmasjonskort og flott fargelegging som alltid! Veldig fint med det mørke langs kanten på buksa og skoene :)
Tusen takk for at du deltar hos CMN denne gangen og lykke til i trekningen!
Klem fra Jill

Wenda sa...

Great cart very beautiful, thanks for joning us at KKKG this week.

Hugs Wenda

Bea sa...

Kjempefint kort, og "Less is more" er det jo noe som heter, så det ble kjempefint med den pynten som du har brukt.

Takk for at du deltar hos Kenny K's denne uka, og lykke til :o)

Klem fra Bea

LaJanette sa...

Absolutely fantastic card! I love the way you have added deep shadows to the image; awesome coloring!

Thanks for playing along this week with us at KKKG.

Hugs;
Janette

Last day to enter into my KK candy; please hop over to my blog to take a look:0) lajanette.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...